Supisup müzik köşesi

23 Kasım 2012 Cuma

'Son Günlerde Hoya'yı Hyung Diye Çağırıyorum.'



'Son günlerde Hoya'yı ''hyung'' diye çağırıyorum.'

Kim Sunggyu ilk solo albümünü çıkardı.
Grup arkadaşları sette desteklemek için yayındaydı
ve albümdeki '60 sn' şarkısı için çekilen kliptede L rol aldı.
Kyu,solo çıkışını oyunculukla değilde şarkıcı olarak yaptı.
Newsen ile yaptığı röpörtaj sırasında da ani verilen bu albüm kararıyla
nasıl bir sorumluluğun altında kaldığını gösterdi.

Infınıte grubunun üyesi L, 60 sn adlı şarknın klibinde baş karakteri
oynadı.Kendi solo çıkışı için olmayan şarkıda oynayma kararını sorduğumzda;
'Aslına bakarsanız başta istememiştim ama zamanla şarkıyı görünce içinde
olmak istediğime karar verdim.' dedi.


Kyu muzipçe ' Klibi izlerken fazla görünmediğim için biraz için cız etti.
Keşke ben oynasaydım'diye düşündüm,ama istesem bile belki şirketimiz
buna izin vermezdi.Ama yinede oynamak isterdim.' diyerek sahne arkasını,
'Albümün çıkacağı gündeme geldikten sonra,L direk klipte ben oynayacağım
dedi. Bu yüzden benim ses çıkarmaya fırsatım olmadı.Çok meşgul olsada
kendisnin oynayacağı konusunda inat etti.'Ve cümlesinin sonunada 'Bunu yaptığına minnettarım' demeyi ihmal etmedi.



Infinite kişisel aktivitelerine de devam ediyor.Reply 1997 ile yeni bir
oyuncu doğdu ve bununla gönüllere taht kurdu.Ve L yeni bir diziyle,
'What's Mom' ile tekrar karşımızda.

'L'in dizisinin tüm bölümlerini izlemedim ama ilk bölüme bakmıştım.
Reply 1997 ve Thousadant Man i izledim.(Ama kendi oynadığım bölüme bakamadım.)
Üyelerin oynadığı dizilerin tüm bölümlerini izleyemedim ama ilk bölümüne
hepsinin baktım.O yüzden onlara oyunculukları için tavsiye vermedim ama onları ekranda görmek hoşuma gidiyordu.L'i drama,konser ya da herhangi bir programda görsem,hyungu olarak gurur duduyordum.'


Bu sene 'Gayo Daejun'da;Hoya ve Woohyun Infinite olarak değilde,başka gruplarında katıldığı başka bir grup olarak çıkacak karşımıza.Bu konuda Kyu , 'Bu konuda biraz üzgün ve kırgınım ama bu gruplar kalıcı olmayacak.Yani sorun yok.' dedi.

'Ama tabii ki üyelerimizin bulundukları bu gruptada parlamasını ve en iyisini
yapmasını umut ediyorum.Yani desteğim onlarla.Onlarla aynı grubun parçası
olmaya alışığım o yüzden başka grubun içinde bulunmaları beni endişelendiriyor.
Woohyun mavi takımda sweetune ile ve takımızı hala kareografiylede ilgilenmeli.
Hoya ise daha önce hiç beraber çalışmadığımız insanlarla beraber.
Ama sanırım bu deneyim onlara fazlasıyla artı kazandıracak.'

Hoya'dan bahsedilence,aralarında ki ufak oyundan bahsetmeyide ihmal etmiyor.
'Son zamanlarda Hoya'ya hyung diye sesleniyorum. Oda bana dongsaengiymişim gibi davranıyor.'

'Ona hyung diyerek şakalaşmayı seviyorum çöünkü o popüler ama Hoya gerçekten de Hoya çok yetenekli değil mi? Rap,şarkı söylemek,oyunculuk;o her şeyi yapabiliyor.
Bir araya geldiğimizde hep bunlardan bahsediyorum ama bu çocukla fazla uğraşamıyorum. Kısa bir süre önce Japonyadayken,Hoya ile beraber Kore restaurantına yemek yemeye gittik.Sahibi beni tanımadı ama Hoya'nın dizisini izlediğini ve çok sevdiğini söyledi.
Bu bende büyük etki bıraktı.Ona özensiz davranamadım(yani artık daha iyi davranmaya başlamış)
ve gözüme farklı mı görünmeye başlamıştı? Ve bu Hoya'Nın çok hoşuna gitmişti. Kendine 'Ho-actor' 'Uptrend' diyerek şakalaşmaya başladı.Dışarı çıkınca Güldürme beni daha o kadar olamadın'dedim. Ama yine de beni çok şaşırtmıştı. Dizsinin ve oyunculuğunun çok iyi oduğunu düşündüm,onu popüler biri yapmıştı.Dizi de oynarken nereye gidersek,Hoya anlayışla karşılıyordu.'

Kyu ve Hoya'nın bu yer değiştirmesi,Ranking King'den beri Infinite'nin çok fazla eğlenmesini sağladı.

'Bu arkadaş(Hoya), erkeksi ve karanlık biri olduğunu söylüyor ama o gerçekten bir Gyeongsangdo namje*-Çok erkeksi oldğu söylenen Gyeongsangdolu adam- Havalı biri,kendini iyi ifade etmekte iyi değildir,
içine kapanıktır,bir leyden hoşlanmazsa o konu hakkında tek kelime etmez ama bunların dışında beni eğlendirmek gibi
bir yeteneği var.Çekimlerini bitirip eve geldiğinde 'Bugün iyi çalıştım.' der,diğer üyeler onu tebrik ettiğini söylerken
benimde onunla içten içe gurur duyduğumun farkına varmaz.Bazende benle alay eder ama başından beri bu benim eğlenmemi sağlıyor.
Nereye gidersek gidelim kendimi daha rahat hissediyorum.'

Kaynak : Tumblr / Infınıteupdates
Çeviri : Supernaturel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder