Supisup müzik köşesi

7 Aralık 2012 Cuma

Star Column Infinite / 28.11.2012 / 900. Güne özel~~



~Sung Gyu~

Solo albüm için hazırlanırken,üyelerin varlığı benim için çok önemliydi.(Desteği.)
Bir yere gideince insanlar çok ses yaptığımızı söylüyor,çünkü çok çenebazız.
Her an beraber olmamıza rağmen,birbrimize diyeceğimiz tonlarca şey oluyor.
Üyelerle takılmak ve günü noktalamak benim için bir rutin.
Yanda yemek yiyorsak ve biri eksikse hemen tüm gözler onu arayıp,çağırıyor.

Solo albümün hazırlıklarında üyeler yanımda olduğu için kendimi bir an olsun yalnız hissetmedim.
özellikle MV çekimlerinde,an ve an benimlelerdi.
Onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum.

Dongsaengs!! Bu 4 yıl boyunca,teker teker puzzle parçalarını birleştirip ortaya mükemmel bir resim çıkardığını ziçin teşekkürler!
Lider olarak 7 kişinin de tek tek özel olduğunu düşünüyorum.

Bazı yönlerden eksik olduğumun farkındayım ama bunca zaman beni destekleyip güvendiğiniz için minnettarım,her zaman beraber olalım.

En çok parladığım an Infinite ileyim.Gelecekte daha çok parlayalım!
Bunu asla unutmayıp devam edelim.
Fighting!

~Hoya~


-Çıktığımdan bu yana hala aynı görünüyor gibiyim.
Değiştiyse bile yavaştan oluyor değil mi?
 Kişiliğim değişti.Daha girişkenim ve olaylara pozitif bakmayı öğrendim.
 Üyelerimiz her zaman pozitif bakış açısına sahip,bu bakış açısı bana aktiviteler sırasında enerji/güç veriyor.
 Sürekli yüzümde bir gülümseme ile dolaştığım için onlara minnetarım.

-Gelecektede Hoya olarak elimden gelenin en iyisini yapacak ve Infinite'yi daha da geliştireceğim.

-2012'ye Infinite'nin yılı diyebiliriz.
Kore'de konser ve yurtdışı,Infinite H olarak solo çıkışımızın haberi,3.albümümüz ve ilk defa tattığım oyunculuk deneyimi...

-Dongwoo hyung ile Infinite H için hazırlık yaparken birçok yeni şey öğrendim.
Infinite ve Inf H'da çok farklı bir Hoya göreceksiniz.4 gözle bekleyin!
Beklediğinizden fazlasını alacaksınız!

-Bu benim için bir rüyadan farksız hatta bir rüya,umarım asla uyanmam.
 Şu an çok mutluyum.
Bizi bunca zaman destekleyen tüm inspiritlere çok teşekkürler.
Size söylemek istediğimse : SİZİ SEVİYORUM.


~Woo Hyun~

2012 benim ve Infinite için dönüm noktasıydı.
Arena Tur ve çıkardığımız 3D filmimiz bize değişik deneyimleri de tattırdı.
Daha 900. günümüzdeyiz ama el birliğiyle bunu 9000,90000.. taşıyalım,hatta sonsuza dek beraber olalım.
Sizin umudunuz olmayı diliyoruz. Sizi seviyorum,inspiritler!

Infinite tek!
Ama hala eksiklerimiz var,yine de günler geçtikçede bizim arkamızda olup,desteklemenizi istiyoruz.
 Birçok ıdolün aksine biz iyi şarkıcılarız. Yani Infinite eşsiz.
10 yıl sonrada,değişmeden o sahneden size sesleneceğiz.
10yıl sonra size atacağım kalbin büyüklüğünü merak ediyorum?!
(Woo ya allah seni napmasın :M:)



~Sung Yeol~

2012'de bizde zor zamanlar geçirdik,ama birbirimizi destekleyerek o günleri de arkamızda bırakmayı başardık.
Üyelerle tanıştıktan sonra kendime olan güvenim arttı.
Eğer üyeler yanımda olmasaydı,şimdiki Sungyeol'de var olmazdı.
Infinite!Hep beraber çalışmaya devam edelim,bana iyi bakın!
 Bazen insanlar bana'Geçmişe dönmek ister miydin?' diye soruyor.
Asla dönmezdim.
Eğer gidebilseydim geleceğime gider ve nasıl olduğuma bir göz atardım.
Umarım Infinite'de yine havalı bir şekilde var olmaya devam ederim.
Sizi asla hayal kırıklığına uğratmayan ve kendini geliştiren bir Yeol olacağım.
Beni desteklemeye devam edin.
İlerdede bu 7 üye hep bir arada olup,sizin desteğinizle beslenir umarım.
Sadece 900 gün değil,9000000 hatta sonsuza dek...


~Dong Woo~

Duygularımı şu an dile getiremiyorum,biraz aptallaştım ama siz benim içimi biliyorsunuz.(Gerçek duygularımı)
Aileme,hayranlarıma neler hissettiğimi gösteremiyoru,bu biraz garip gelebilir ama siz beni biliyorsunuz zaten değil mi?
Benim silahım her zaman pozitif olmak!
Eğer her zaman güler ve pozitif düşünürseniz,herşey güzel sonuçlanır.
Poüler olmak dışında kendim içöin napabilirim diye düşünüyorum.
Gülmek,şarkı söylemek,dans etmek...
Infinite olarak 2012 de daha da ogunlaştık.
Yılbaşı yaklaştı!Üyelerle rap yapmaya ne dersiniz?
Ayrıca yılbaşı geliyor,hepiniz evlerinizi pırıl pırıl yapın!
Bu 900 gün bizi destekldiğiniz için teşekkürler,uzun süre daha beraber olup bu zamanı artıralım!
1000 yaklaşıyor mu ne? Bekliyoruz!!


~Sung Jong~

-Gyu hyung,mahelle arkadaşı gibi. Onunla olmak rahatlatıcı.
-Woohyun hyung,şakacının teki.
-Hoya hyung,çok güvenilir/dürüsttür.
-Yeol hyung,okulun popüler çocukları gibi.
-L hyung,biraz soğuk görünür.

-Ama yinede hepsi benim için yeri durduramaz ağabeyler.
Çünkü onlarlayken kendimi hiç yalnız hissetmiyorum.
Teşekkürler ağabeylerim.

-Bundan sonra benim için en önemli şey 'Infinite'.
Bundan sonraki 10 yılda elimden gelenin en iyisini yapıp karşınıza mutlu kişiliğimi çıkaracağım.

-2013 yılında,sizlere daha önce hiç görmediğiniz bir Sungjong bekliyor olacak!

-Biz her zaman kendini geliştiren ve hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayan/utandırmayan Infinite olacağız!


~L/Myungsoo~

-Bir yandan diziye hazırlanırken,deiğer yandan Arena Tur için çalışıyordum. Uyumak için bile vaktim olmuyordu ama yine de kendimi iyi hissediyorum.

-Ne zaman yorulsam üyeler hep yanımdaydı ve yardımıma koştular.

-Seçmelerde,hyunglarım beni meşguliyetlerinin arasına sıkıştırıp desteklediler.
Çekimlerden(Whats mom) döndükten sonra  ya da sabah erken ayrılmam gerektiğinde
bana destekleyici/güç verici mesajlar attılar.
Bu da kendimi daha güçlü hissetmemi sağladı.

-İnsanların,Infinitenin 7 üyesininde kişiliğini ve çekici yönlerini bilmesini diliyorum.

-'Kendini çok geliştirdin' lafını arada değil,sık sık duymak istiyorum.

-Ailemden farksız Infinite! Umarım bundan sonrada böyle devam ederiz.


Kaynak : Infinite7soul
Çeviri : Supernaturel


Bu da resimler :







Herkes tamamda L neden elden ayrı ya :D








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder