Supisup müzik köşesi

19 Ocak 2013 Cumartesi

Hoya ^^ Ağlama dayanamıyorum.


Bugün belki sizin için önemlidir,ama benim için kesinlikle öyle..Çünkü bana can veren annem burda.Geçen konserde,şarkıcı olmaya karar verdiğimde beni destekleyen kimse olmadı dedim ama biri vardı.O da annem.. Bunu söylediğim için hayal kırıklığı yaşamış..Ağlamamalıyım..

Ve hayallerimi gerçekleştirmeme yardım eden dans ortaklarımda burada..Katıldığım seçmelerde elensemde beni destekleyen insanlar…

Son olarak,bunu söyleyemiyorum bile sevgili inspirtlerim ama bugün karşınıza çıkıp üyelerle beraber sahneyi soluyabiliyorum.Ama kendime sormadan edemiyorum.’Eğer bir daha size dansımı gösteremezsem?Yaşlanır ve sahneye çıkamazsam?’..O zaman buna dayanamazdım.Sizinle bu işin sonuna kadar beraber olmak istiyorum.Böylece dansımız ve şarkılarımızla size en iyisini göstereceğiz.Herşey için teşekkürler…

Hoya

Kıyamam ben bu çocuğa.
İşte işini seven biri.
Hemde delicesine seviyor.

supernaturel~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder