Supisup müzik köşesi

20 Eylül 2012 Perşembe

YaDong'dan Seneye Albüm Var Duymayan Kalmasın!


 

YaDong çifti inspiritler için can-baş demek ama yine de tanıtalım.
Kendileri Infinite adlı kore grubunun(ki benim grubum olur) mekemmel rapperları olmakla beraber WGM çiftimiz :D
Zaten en son sahneyi Hoya ve Dongwoo,Summer Concertte titretmişlerdi beraber.
Hayranlarında olumlu tepkilerine karşılık dün yeni albüm çıkaracaklarını duyurdular.
Aslında ne yalan söylim ben şok oldum,Infinite çıkarcak Kasım gibi derken YaDong'um geldi.
Olsun canımız sağolsun ama Infiite de bu yıl bitmeden çıkarcak bence.

Normalde rap pek sevmem ama itiraf etmeliyimki şarkıların en anlamlı yerleridir.
O yüzden mükemmel şarkılar bekliyorum.
Onalr beni asla hayal kırıklığına uğratmadı ve yine uğratmayacaklardır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder