Supisup müzik köşesi

19 Haziran 2012 Salı

Dün gec oturdum L'den sonra ki şokumu atlatmak için hevesle indirdiğim 'Weekly Idol'ı izledim... Daha ilk yarısı olmasına rağmen o kadar çok güldüm ki... Gece sanırım az kalsın kafama terlik yiyordum :D 


Evet videomuz bu... İngilizcesini de bulabilirsiniz ama tamamı olsun diye böyle koydum.Gelelim olaylara...

Sunucuları çok severim.Cidden çatlaklar,kore camiasında ki sunucuların geneli gibi. Ve bu ajussilerim Gyu'ya takmış vaziyetteler... Oraya geleceğim...

Bomba 1: Bomi&Woohyun... Ahh ahhh. Bomi ve Woo aynı güzellik salonundayken Bomi bi anda gazını kaçırmış ve hemen uyuyo numarası yapmış. Bunu benim centilmen Woo'cuğum hiç bozuntuya vermeden normal aldırmadan etki vermiş. Hatta bende nsanım arada yaparım bile dedi ahahah Woo süpersin ya! Onu rahatlatmaya bile çalıştı. Woo'Yya koca bir alkış^^

Bu sırada herkes gülüp kafa sallarken Gyu dalmış vaziyette.(O her programda tuhaftır. Showlara çıkınca ameleyye bağlıyor :D Ki zaten bi anda olmadık tepkileriyle meşhur. Bu haline bayılıyorum şaşkının!) Hemen abiler Gyu'ya sataşmaya başlıyorlar... Ki zaten ilk bölüm Gyu ile uğraşmakla geçiyor.

Gyu'ya 'The Chaser'ı bi atasözüyle tanımla derler... Herkes bir cevap verdi uçukta olsa ama Gyu'da hala tık yok :D L'i lider bile seçtiler... Ki Gyu az bozuldu sanki annem :D Gyu cidden umutsuz vakasın yesinler seni :D

Ve ve ve en sevdiğim kısım ki eminim sunucularında öyle.. Çünkü bu Random Dance ve Gyu bunda berbat!!!!! :D Yeol başta öneriyi sunuyor Gyu olmadan yapsak? :D Her şey yolunda gider.İnfinite yine %99 sekronize ve süper danslarına devam eder derken Gyu ekibe dahil olur... Ne yerini ne olayı çözebildi ya :D :D Yere yatıp kafasını ellerinin arasına almasına hastayım ya şapşal!! Neyse ortalığı batırır bayaa hemede sonra bi anda olayı değiştirmek için 'Atasözü buldum der' Ama çıkan şey yine tutmaz ahhahaha aptal. Dansa geri dönerler ve Gyu ah Gyu ... Tüm üyelerde hgülüp dans edip onu izledi ya :D

Bomba 3: Gyu ve öldüren bakışları! Rpörtajda Jong'a dönmesiyle Jong'un tipi,oturması bi anda değişir. Ve sunucular Gyu ve diğer üyelere gözüyle neler anlattığına dair bi oyun başlatır...

Kurban 1: Woohyun; 'Beni öldürmek mi istiyorsun?' Herkes Woo'ya destek our ve Gyu ona dönüp bi daha bakar.'Ne diyor yine?' Woo durur ve 'Seninle yurtta görüşeceğiz' :D

Kurban 2: Hoya; Nasıl bakarsa çocuk diz çöküp özür diledi :D :D (Hoya mükemmel ya komik insan :D)

Kurban 3: Sungyeol; Çocuk dayak pozisyonu aldı ya ay kıyamam :D :D

Kurban 4: L; ahahha en çok buna güldüm ben ya :D 'Cidden mi?Şimdi mi?' Bu laf üstüne Gyu bi dellendi tabi 'Ney? Ne şimdi mi?' L hemen gözlerini suşlandırıp trajik bi şekilde küçük emrah moduyla orayı terk etti! Herkes Kopuyor ve Gyu'ya neden çocuğu kovdun diyor :M: :M: :M:

Tabi sonrası belli Gyu delirdi :D :D :D Birde çocuklar çok komiksiniz diyor. Sunucu: Tabi komik olcaklar bu bir show. Ne yani ağlasınlar mı? ~~ Doğru yani :D

Diğer bir olay ise Dongwoo ve çantası.. Çantadan ne çıktı anlayamadım korece izleyince :'( Ama her ne vardıysa onda 10 defa gitti geldi galiba çatlak :D :D Ve sunucumuzda 'Idoler arasında teksin,senin gibisi yok.' dedi. Ve ona özel yatak getirdiler adam programda uyudu ya :D :D

Sonra Woo ve Hoya dansı.. Derken bi an da Dongwoo uyandırıp ona da dans ettirdiler. Adam bomba yaaaa :D :D

Neyse daha sadece 3 kişi gitti... Gyu,Dongwoo ve Woohyun... Yaşlara göre. Devamı Hoya,Yeol,L ve Jong yarın ki bölümde! Merakla bekliyorum...

Bu çocukları neden bu kadar sevdiğimi anladım ya... Onlar bu camiada tek ve en özel şey...





1 yorum:

  1. kuzu blogunu yeni keşfettim bi merhaba demeye geldim:D Artık takipteyim

    YanıtlaSil