Supisup müzik köşesi

29 Eylül 2012 Cumartesi

LUNAFLY. Sonunda Kpop'un aranan kanı bulundu!





Şirket : Nega Network
Çıkış Tarihi : 27 Eylül



Üyeler; 

Sam



Adı: Sam Carter
Doğum Tarihi: 1987.10.14
Boy: 179cm
Kilo: 66kg
Pozisyon:Lider,şarkıcıve gitarist
Diğer Yetenekleri : Beste Yapmak

*Sam yarı koreli yarı ingiliz.
* MBC'nin Star Audition 2: Birth of a Great Star yarışmasına katıldı.
*Eski futbolcu(Sonradan bırakmış.)
*Meşhur youtube kullanıcısı Megan Lee ile şarkı çıkarmış.

Şarkıyı burdan dinleyebilirsniz.



Yun


Adı: Han Seung Yun
Doğum Tarihi: 1994.01.14
Boy: 179cm
Kilo: 65kg
Pozisyon:Şarkıcı ve gitarist
Diğer yetenekleri: Beste yapmak ve Lay'in aynısı-tıpa tıpı olmak*
(Bunu anlamadım. Açıklama yapılmamış)

Teo



Adı: Shin Tae Ho
Doğum Tarihi: 1993.12.07
Boy: 185cm
Kilo: 69kg
Pozisyon:Şarkıcı,baterist ve piyano
Diğer Yetenekler:Piyano,Bass,Vurmalı çalgılar ve beste yapmak

~~

Grubu kısaca tanıttıktan sonra şahsen şarkıya ve tarzlarına bittiğimi belirtmeliyim.
Teaser'ı izlediğimde ki ser verip sır vermemişlerdi...
Dedim işte bir dans grubu daha mı?
Ama hayır beni şaşırttılar!
Uzun süredir ortlığın,Kpop un ihtiyacı olan kan bulundu.
Dinleyin derim.
Kesinlikle çok iyiler.
Şahsen bittim.

Genelde tarzları rock ve internette dolu videoları ve coverları mevcut.
Zaman buldukça paylaşacağım.
Aslında tahminimizden daha ünlüler^^

Şarkımız!!
Yüksek oranda beğeni içerir :P

Bu İng versiyon.


Ve Korece versiyon.



One More Step



~~



~~

LUNAFLY FANCAMS

 Hangover(COVER)


If I Had You(COVER)




3 yorum:

  1. Gerçekten merak ettim hemen videolara bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi leylim :)
      Kpop a göre oldukça farklılar,dans eden yeni nesilden sonra bana sonunda çıktılar dedirttiler^^

      Sil
    2. Beğendim beğendim kuzu.Hakkıyla müzik yaptıkları sürece tutulmamaları için bir neden yok :D

      Sil