Supisup müzik köşesi

29 Eylül 2012 Cumartesi

'Boşluktan Korkuyordum' Part 1. Devamı gelecek biraz eski ama keyifli okumalar.







Günümüz müzik endüstrisinin tartışmasız kendini en çok geliştiren gruplarından biri Infinite. Göz kamaştıran sunumları,rolleri ve çeşitli halleriyle hiçbir yardım almadan kendi karakterlerini gözler önüne koyup,popülerliklerini arttırdılar.Üyelerin kişilikleri ve adları göz önünde bulundurularak Infinite akıllardan kalan nadir gruplardan oldu.Performanslarında gitar notaları ve dansları göze çarpsada onlar son zamanların trendinden çok daha farklı bir izlenim yaratıyorlar.Geçen 2 yıl onlar için kolay bir yolculuk değildi ve nasıl tanınacakları bir sorundu,ama onlar ellerinden geleni yaparak,herkesin taktirini kazanana kadar sessizce bir köşede beklediler.Ayrıca Infinite,'The Chaser' ile başarılı bir dönüş gerçekleştirdirerek hayranların kalbini ve güvenini kazandı.


Her nasılsa,bu genç adamlar hala amaçladıklarının daha inanılmaz ve süprizlerle olduğunu söylüyorlar.Şu an bile en önemli şeyin pratik yapmak ve insanlara harcadıkları emekleri takım çalışmalarına borçlu olduklarını söylüyorlar. Bu aşırı mütevazi tavırlarını yanlış algılayabilirsiniz ama ama onlar kendileri hakkında konuşurlarken de böyleler.'Lider Kyu,üyeleri överken bile aşırı hararetli konuşuyor.' diyor maknae Jong ve kafasını sallıyarak yoruma devam ediyor 'O hep böyle.','Hyung,7 üyeyi dinlerken daha havalı oluyorsun.'diyerek gençliklerini ve tutkularının ellerinde olduğunu gösteriyorlar.(Sanırım aralarındaki ilişki ve hyunglarına/liderlerine bile arkadaş bir kardeş gibi davranmalırından bahsedip,övmeye çalışmış.)Hepimizinde bildiği gibi onların güçlü silahları,saflıkları.Sahnede döktükleri göz yaşı ve pratik yaparken dans odalarında akan terleri gerçeğin ta kendisi.Ayrıca bize hikaylerini anlattıklarındaysa hiç sıkılmıyoruz.Şimdi,7 üyeninde hikayesini dinleyeceğiz...

 

Sürekli soluk alıp verdiğin için sesinin narin olduğunu düşünürdük ama bu albümde sesin daha güçlüydü.

SG: 'The Chaser'ın nakarat kısmından soruluydu ve o taze duyguları yansıtabilmek için elimden gelen en iyisini yapıp yüksek bir ses çıkardım. Bu şarkı yeni deneyimler kazanmamı sağladı.

CEO ların tüm hazırlılarla ilgilenmesi ve önerilerde bulunması gerekir.Peki ya sizinki size ne önerdi?

SG:Çıktığımzda çekilen videolarımızı ya da müzik kliplerini izlediğimizde 'Gözlerin daha iyi görünmeli/Onları daha iyi göstermelisin.) diyerek bize kendi gösterirdi,ama artık pek öneride bulunmuyor.


L: Artık bize güvendiği için karışmıyor,daha çok bizimle dalga geçiyor. Bir defasında bize 'Burda hanbok giymelisiniz.' demişti./Gülüşmeler...

SY: Gerçekten,çıkışımızdan önce bir ara saçımza toka takacak sanmıştım.

 SG: Böyle şeylerden bahsediyor. 'Daha çok Koresel bir şeyler göstermelisiniz.' 'Doğu ülkelerinin göz kamaştıranları biz olmalyız.' gibi...

Ana vokal olarak 'Immortal Song' sana kazanma şansı verdi,bunun için özel bir hazırlık yaptın mı?

WH: Ben katıldığımda genelde fanlarım ajummalardı,sanırım hyungunkilerde öyle olacak.

SG: Kazanmak için şans verme mevzusu yoktu elbette.Bu benim için daha çok gerginliğimi üzerimden atarak,ne olursa olsun en iyisini yapmam içindi ve bunda başarılı olduysam ne mutlu.Ayrıca benim için asıl kazanılan/ödül Infinite.Takım çalışması her zaman zafere ulaşır.


Solo aktiviteleriniz ve deniz aşırı tanıtımlarınızla programınız tamamen dolu,işiniz zor görünüyor.Teker teker hem lider hemde hyungları olarak onlarla ilgilenmelisin.

SG: Bence bu kolay oluyor çünkü bir şey söylemesemde ne düşündüğümü anlıyorlar.

L: Evet,çünki onun korkutucu olduğunu biliyoruz. /Gülüşmeler...


Yurdunuz daha iyi olduğuna göre artık söylenecek/dırdır edecek şeylerinizde azalmış olsa gerek...

 SG: Çok meşgul olduğumuz için yurt hakkında söylenece vakit bulamıyoruz. Ki diğer üyelere bir şey deme hakkına sahip değilim çünki bende odayı temizlemiyorum.

L: Evet,bir titiz benim.

SJ:L hyung çok titiz biri. Dağınık/kirli olan her şeyi temizliyor.

SG: Eğer böyle bir adamla evlenirseniz yıpranırsınız,çünki fazla detaycı/takıntılı olmak iyi değildir.

L: Hayır. Her şeyi temizleyip,bulaşıkları yıkamalıyım,ancak kendimi böyle rahat hissediyorum.



Neden son zamanlarda söyleniyorsun?(Sanırım strong heart ta bir olay olmuş bunla ilgili meseleyi okuyup anlayalım.)

SG: Gerçekten onlara bir şey demiyorum. Son zamanlarda bir yanlış anlaşılmadır almış başını gidiyor.Strong Heart tada söylemiştim,insanlar çok çabuk yorulduğumu söylüyor.Aslında vitamin/ilaç olarak bir dünya hediye alıyorum,bu kadar titiz/özenli biri değilim ve vitaminin ilaçtan değil meyzeveden alınması taraftarıyım.Bu tür şeyler-ilaçlardan bahsediyor.- gerçekten bedenime zararlı.Önemli olan düzgün beslenmek,tüm ihtiyacım olan bu.

 

Son zamanlarda 'L cosplay' fanlar arasında çok meşhur.Sanırım sahneden inince L yerine bize geçek Kim Myungsoo'yu gösteriyorsun. (L cosplay; L in sahnedeki hali diyelim.)

L: Ruh halime göre o anki parıltımda değişiyor.

SY: Hepimiz onun sahnede her zamanknden daha farklı olduğunu düşünüyoruz.

L: Öyle mi,nasıl?

SY: Ah,bunun Myungsoo olmadığını biliyoruz. Neden sahnedeyken bu kadar havalı görünüyor?

SJ: Myungsoo hyungun doğal bir çekiciliği var ve bunu sahnede karizmaya dönüştürüyor. O her iki şekilde de çekici.


L her zaman kendini grubun 'herkese yansıtılan/insanlara gösterilen yüzü' olarak tanıtıyor. Peki ya sahnedeykende bu konsept devam mı ediyor?

L: Şarkıya göre bu değişiyor. 'Be Mine' söylerken bunu yapıp erkeksi yanımı herkese göstermem gerekiyor. Ama konsepte göre bunu değiştirerek daha duygusal hale getirebiliyorum.Tıpkı Sunggyu hyungun karizma bakışları gibi. /Gülüşmeler...

Yer aldığın roller,oyunculuk kariyerine katkıda bulundu mu? tvN'deki Hyunsoo karakteri, sahedeki L karakteri ile çok benzerdi.Sessiz ve güçlü duyguları olan biriydi.

 SG: Bu yüzden kolaydı. Günlük Myungsoo'dan bir anda sahnedeki L'e dönebiliyordu,o yüzden de dizide Hyungsoo'ya bürünmesi zor olmadı./Gülüşmeler...

L: Elbette bu..(Gülüyor) . ama farklı bir nokta var. L ve Hyunsoo benzer ama L ünlüyken, Hyunsoo diye biri gerçekte yok. Dikkatlice role hazırlandım ama yinede yanlış yaparım ve karakter L ile birebir olur diye korktum. Her neyse,ben oyunculuk dersi almadım ve bu yolda bir çok yardım aldım.

SJ: Hyung,bunun için çok araştırma yapıp çalıştı.


Bu konsept için hayranlarına oturmuş/olgunlaşmış vokalini gösterdin.

L: Bu böbürlenebileceğim bir şey değil çünki  Toy’un ‘Living By Your Side For A While' şarkısını Infinite seçmelerine katılırkende söylemiştim.Bu şarkının benim için özel bir yanı vardı ve CEO'ya bu şarkıyı söylemek istediğimi belirtmiştim.Ve Encore Konseri içinde 'Love Generation'ı seçtim,çünki bunu söylerken hayranların bize gösterdikleri sevgiye/özene karşılık verdiğimi hissettim.Bu şarkı Inspiritleri kız arkadaşım olarak görmemi sağladı çünkü aldığım tepki eşsizdi.

Bu albümtanıtımları için hayranlarına çok fazla sevgi/ilgi göstermişsin.

 WH: 1.liğe ulaştık,çünki çok çalıştık.Bizi yürekten destekleyen ve ağlatan herkese minnettarız.

L: Aslında aradan korkuyordum.-Geri dönüş öncesi.-Ama hayranlarımız da bizim gibi bekledi ve bizi çok mutlu ettiler.Tekrar 1.liği almak sanırım ilkinden daha çok duygulandırdı bizi.Şarkımızı seven herkese minnettarım ve dönüşümüz için olan fanlarımızın desteklerini/sevgilerini için çok ama çok teşekkürler.

 Kaynak: Endless Limits
Çeviri : Supernaturel









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder