Supisup müzik köşesi

28 Eylül 2012 Cuma

Hoya,okuldan ayrılmasını anlattı.


'Liseden 1.sınıfta ayrıldım.Pişmanlığımda okul üniforması giyememek,ama bunu dizi ile telafi ediyorum.'

Hoya,liseden ayrılma hikayesini anlattı.Infinite üyesi Hoya ve A Pink üyesi Eunji'nin katıldığı programda,Hoya okuldan ayrılınca hissettiklerini anlattı.Hoya ayrıca 'Answer 1997' setinin havasından da bahsetti.

'Okuldan ayrıldıktan sonra ilk defa dizide okul üniforması giydin.Nasıl hissettirdi?'


Hoya:''Daha lisenin birinci sınıfındayken hayalimin peşinden koşmak için okulu bırakmam gerekti.Pişman hissetmiyorum ama tek uktem uzun süredir okul kyafeti giyememek.'' sözlerine ''Answer to 1997 çekimlerinde tekrar üniforma giyme sansı elde ettim ve artık bunu telafi ettiğim için içim rahat.'' dedi. Ve Hoya'nın çıkıştan önceki hikayesi 'Okuldan ayrıldıktan sonra Woolimle tanışıp çıkış yapmadan önce uzun süre dans sütüdyolarında yaşadım.'dedi.

Ve bu hiakyesiyle Hoya hayranların ve herkesin yaktirini kazandı.
Bir sürü yorum var.

Azmine hayranım Hoyam...

Çeviri : Supernaturel
Kaynak : Infinitesoul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder