Supisup müzik köşesi

28 Eylül 2012 Cuma

100% , pek beğendiğim BAD BOY lar.





Çıkış Tarihi: Ağustos 2012
Şirket: T.O.P
Kendileri ayrıca Teen Top'un kardeş grubu sayılıyor.
%100 rasing ide beraber çekiyorlardı. 



Üyeler:



Adı: Woo Changbum (우창범)
Pozisyonu:
Rapçi
Doğum Tarihi:
7 Ekim 1993
Boy:
178cm
Kilo:
58kg
Kan Grubu:
0



Adı: Jang Hyukjin (장혁진)
Pozisyonu:
Vokal
Doğum Tarihi:
20 Aralık 1993
Boy:
176cm
Kilo:
62kg
Kan Grubu:
B



Adı: Lee Sanghoon (이상훈)
Pozisyonu:
Vokal
Doğum Tarihi:
20 Aralık 1993
Boy:
182cm
Kilo:
63kg
Kan Grubu:
A

Adı: Kim Chanyong (김찬용)
Pozisyonu:
Rapçi
Doğum Tarihi:
29 Nisan 1993
Boy:
180cm
Kilo:
63kg
Kan Grubu:
0







Adı: Jo Jonghwan (조종환)
Pozisyonu:
Vokal
Doğum Tarihi:
23 Kasım 1992
Boy:
177cm
Kilo:
61kg
Kan Grubu:
A

image


Adı: Kim Rokhyun (김록현)
Pozisyonu:
Ana Vokal
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1991
Boy:
176cm
Kilo:
61kg
Kan Grubu:
B

 image

Adı: Seo Minwoo (서민우)
Pozisyonu:
Vokal
Doğum Tarihi:
8 Şubat 1985
Boy:
177cm
Kilo:
62kg
Kan Grubu:
O
Diğer:
Aktör, Ulzzang




Bu da şarkıları;



Şahsen pek sevdim ben arkadaşları.
Dans olsun,şarkı olsun,tipler olsun.
Yalnız liderim Min Woo'nun ullzang olduğunu öğrenmem benliğimi yıprattı az biraz neyse ya iyi yolu buldu o da umarım.
Lee Han Gook severi benden bunu duymak garip ama neyse.

Rokhyun'un hem sese hemde kendine pek bir takıldım hayran kaldım söylemesi benden :P

Edit: Grup hakkında bilgi bulmak ölüm.
Neyce olduğunu bilmediğim bir siteyle cebelleştim!



Albümden:
  

~~Intro~~



~~Still Again ~~






Bu grubu yakın merceğe aldım.

Haber buldukça kii o haberi bulmak zor.
Neyse kaynak buldum artık rahatız!
ekleyeceğim.
Sevdim kerataları.

~~

Teen Top ile 100% Rising'e katıldılar.


-PLEASE DON’T TAKE IT OUT W/O FULL CREDITS OR PERMISSION-
via: 
@TOP_100PERCENTEnglish Translated By: @100PERCENTBOYZ

[120921] (RokHyun’s Twitter Update)


[록현] 사랑하는 동생들이 저희 데뷔무대를 응원하기 위해 깜짝 방문해주었습니다~ 대기실에서 틴탑 선배님을 만나니 든든하네요 (넘넘 고마워^^)(TRANS)

[RokHyun] Our beloved brother gave a surprise visit to cheer us on our debut in the waiting room. That’s reassuring to meet Teen Top seniors (Thanks a lot^^)


~~

Rokhyun ve Jonghwan dan Ne-yo / Go girl go coverı ile veda...
Devamı gelecek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder