Supisup müzik köşesi

6 Temmuz 2013 Cumartesi

LC9 duyun, sevin ve duyurun :D

~J-HYO~
j-hyo

Gerçek Adı : Kim Jong Hyo
Sahne Adı : J-HYO
Doğum Tarihi : 05.06.1992
Doğum Yeri : Busan
Boy : 1.74
Kilo : 62kg
Kan Grubu : AB
Eğitim :  Seoul Performing Arts High School.

 Twitter: @LC9_JHYO

-Sesi ve ingilizce yeteneği oldukça kuvvetli.
-Grubun main vokali olması bekleniyor.
-Miryo'nun 'Dirty' adlı klibinde boy gösterdi.
~RASA~
lc9_rasa

Gerçek Adı : Park Gunwoo
Sahne Adı : RASA
Doğum Tarihi : 09.09.1989
Pozisyon : Vokal
Doğum Yeri :  Anyang, Gyeonnggi
Boy : 1.78
Kilo : 68kg
Kan Grubu : B
Eğitim :  Gwacheon High School

Twitter: @LC9_RASA
~AO~
LC9_AO


Gerçek Adı :  Kang Hyunsu
Sahne Adı : AO
Doğum Tarihi : 18.06.1996
Pozisyon : Dans,rapper

Twitter: @LC9_AO

~KING~
LC9_KING

Gerçek Adı : Dong Woosuk
Sahne Adı : KING
Doğum Tarihi :  03.04.1993
Pozisyon : Vokal
Doğum Yeri :  Joellabuk-do Jeonju
Kan Grubu : A
Eğitim :  Hanrim Multi Art High School

Twitter: @LCG_KING

~JUN~
JUN LC9

Gerçek Adı : Park Junyoung
Sahne Adı : JUN
Doğum Tarihi :  28.02.1994
Pozisyon : Rapper
Doğum Yeri :  Busan 

 Twitter: @LCG_JUN

~E.DEN~


Gerçek Adı : Park Hyungjin
Sahne Adı : E.DEN
Doğum Tarihi : 1991.03.04
Doğum Yeri : Kanada
Pozisyon : Dans,rapper

Twitter: @LCG_E.DEN

E.DEN
----

''League of competition 9''
Adları da buradan gelmekte.
LC9.
~~
Albümümüzün ana şarkısı 'Mama Beat'
Açıkçası şiddet içerikli olduğundan büyük tepki ve ilgi uyandırdı diyelim.Ama olayın böyle oalcağını bilen grup daha klip çıkmadan +19 u yapıştırdı tabii o ayrı olay. Bana sorarsanız birbiriyle kapışıp duran gençler olarak sevdim, dövüş aksiyon daha nolsun arkadaş? Dövüş sahneleri de iyiydi hani... Ama balta olayına girmicem :D Zaten kısaca konusu süper güçleri olan insanlar, o yüzden yadırgamamak lazım elbette. 

Dance versiyonunu da ekleyelim, ve ratiklerini de..



Albümün diğer 2 parçasına gelirsek ;

Albüme adını veren 'Skirmish' Cidden albümde en beğendiğim şarkı bu oldu. Sözler olsun, 
 havası olsun... Gerçekten mükemmel olmuş be dostum. Türkçe altyazılı bir dinleyelim;

Diğer şarkımız ise 'Ready Set Go' Beni çok etkilemedi ama o da güzel ya dinlemelik :D


~~

Grubumuzun bir diğer mükemmelliği ne? Cover cennetiler mübarek...
Sesler zaten çok kuvvetli ki hele bir King var sormayın. evet şu saçı dik ilginç arkadaş, pekte şapşal sevimli bir tiptir ^^ Neyse hepsini kısaca tanıdığım kadar anlatıcam ama birazdan konumuza dönelim :D Sesleri çok kuvvetli o yüzden birçok coverla karşımıza çıkıyorlar...

Misal grubu tanımamı sağlayyan şarkımız : 'Hold On' 
Şarkı süper ama o ing var ya ah neyse cidden çevirene kadar takla atılacak cinsten yahu.

Bakalım neymiş..


Bunun dışında ne mi?


Just A Dream - Nelly

What Makes You Beautiful -1D 


Yakında bunları da çevirip koycam sakin :D Yeni dönüyorum sahalara~~

Ah birde size geçen gün yaptıkları Dynamic Duo - Guilty


Ya daaa pre debut gidelim...

I'm Yours - Jason Marz


Böyle yani oldukça çalışkan ve mükemmel sesli sıpalarımız..
En son Lunafly-ki kardeş gruplarımız, aynı şirketteler- 1D- One Thing

~~



Gelelim üyelere.

Lider Rasa ; Moda ikonu, oldukça garip-cidden tuhaf(!)- bir arkadaşımız. Pre debut resimleri beni benden alan bir varlık misal; 


Daha fazlası için ;  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.597424586943630.1073741830.597103036975785&type=3

Gözlerini çok beğendiğimi söyleyeyim. Fazla pörtlekler farkındayım ama hoşuma gidiyor. Pek koreli havası da yok daha çok yakışıklı japonlara benziyor diyelim :D Oldukça zor geçen bir geçmişi olduğunu tahmin etmekteyim. Grup öncesi birçok işte çalışıp ayakları üzerinde durmaya çalışan biri..
Sesi de grubun en güzel 3. sesidir benim için. Gerçi hepsi o kdr iyi ki 3. Rasa düşünün hali hey hey. Zaten Hold On 'daki 3 isimden biri kendi.

~~

J-Hyo ... Çılgın adam... Yamuk gülüşlüm :D Demem o ki kendisi grupta görünce kıpır kıpır olduğum sırıttığım insan evladı. Oldukça uzun bir stajerlik dönemi var. Daha önce bazı kliplerde de yer aldı. Misal;  Miryo - Dirty. Tamam kabul tipi az ilginç olsun :D




Renkli bir kişiliğe sahiptir, insanları güldürmek gibi de bir yeteneği var. Şaşmamalı. Gitar çalar, sesi çok güzeldir. Number 2 benim için King en önde miyan :D  Demek o ki yetenek fışkırıyor... Rap,dans,ses bla bla...

EDEN.. Grubumuzun nam-ı diar yaşuklusu. Çarpık ağzını beğeniyorum bende ne yalan söylim... Kendisi aynı zamanda eski soompi güzeli diyelim.. Takma adı da Carlos. O yüzden LC9'un en meşhur veledi diyebiliriz. Millet sırf onunla tanımış bile olabilir. Elbette Brown Eyed Girls'ün erkek versiyonu olmaları haricinde... Aynı zamanda BEG*'in klibinde de yer almıştı.


Sesinin  kalınlığı ve ağır abi tavrıyla zannımca grubun yüzü o :D O konuda hala Jun ve o arasındayım ama ben olsam E.DEN'ı seçerdim :P

King... Hey gidi King. Adı doğru vermişler king adam tabirimi ona adıyorum :P Sesi için ama hehe Cidden mükemmel bir sesi var. Ki çııştan bu yana en çok değişen üye olduğu da aşikar hani... O bonus saçlarıyla yeni yetme dolaşan WooSuk yok artık... Sıcacık gülümsemesi,o ciyaklayan sesi... Pek neşeli , insanı da kendine benzetiyor. Bu saçlara aldanmayın düzeldi gerçi artık ama.. Bir sonraki albüme sözü var 'iyi aile çocuğu, romantik bir tip' olarak dönecek-ler-. hehe neyse şu resimle bitirem :D


Jun.. Grubun cidden yakışıklısı desek yerinde olur. İlk gördüğümde o keş gözlerine vurulmuştum ben. Cidden altı şiş garip gözleri var, tamam bana psiko demeyin çok seviyorum napayım :D Fazla sesi çıkmaz ama beklemediğiniz bir anda Aegyo tufanı da yaşatabilir size... Sesini nadiren duysakta ben beğeniyorum.(Gerçekten sesi kötü olan biri yok burda!! AO yu hele cidden onu da çok beğeniyorum o.O) Herkes ona hayran, Jun da Jun... neyse ben de seviyorum bi o bi Hyı zaten hayırlsıı ama hepsi benim bebeklerim o ayrı konu :D 


Ullzang olsa yakışırmış ne diyeyim :D Ha bu arada kendisi siciline en çok manita sığdıran velet ki yaşıda da minnacık.. Anlayın ne playboy bizimkisi...

Ve son olarakta bidenecik maknaemiz AO :3 Bu çocuğu ilk gördüğümde 'Bu ne lan?!' olmuştum. Ama cidden baksanıza bir abı çocukların tanıtım resmine o ne öyle -_- Neyse baktımki o kadar bebeksi ve tatlı bir tipi var ki.. Kişiliği de öyle elbette. Biraz utangaç gibiydi ama açıldı mübarek :D
kendisi için grubun dans makinası desek yerinde olur sanırım, dans tutkusu dillere destan bizimkinin. Hatta en seçkin dans okullardan biri seçiyor onu...

J-Hyo dalgasına onunla çok uğraşsa da... Ki hoş değil! Neden mi??

- AO geldiğide çok pejmürdeydi. onu şey sanmıştım..gay. Bilirsiniz.. Ama tanıtınca hiçte öyle olmadığını anladım.

Ya da 

İlginç şakalar yapıyor. AO 'nun yerinde olsam kafasına iki tane çakmıştım >.<

--

Çok mu konuştum ben ya :D 
Yesss diye duydum sanki susuyorum :D

Son olarak birkaç bilgi ile kapıyorum yazımı :D

--
 
Bu aradaaa!! 
LC9 sayfasının adminlerinden biri oalrak sayfamıza destek göstermenizi istiyorum!!


-Lisede olan AO[Çincede anlamı uçmak/özgürlük] Daejeon'da dansçılarıyla meşhur Hallym Koleji tarafından fark edildi.Geçen yıl ise katıldığı Gaungzhou Youth Hip Hop Dans yarışmasına katıldı ve finale kadar yükseldi.
-2010 yılında King, en popüler erkek gruplarından olan Boyfriend üyesi Jeongmin ile takım olarak katıldığı Greater Suwon Youth Song yarışmasını kazanmıştı.
- Eden tarzıyla sokakta bile yürürken dikkat çeken biriydi
- 528 gün Kanada Vancouver'da eğitim gördüler.

İdeal Tipleri;
-Hyo : Minyon ve sevimli,ayrıca hem sempatik hem de seksi biri.
-Jun : Minyon,burnu kalkık ve büyük gözü olan biri.
-Rasa : İlk izlenime göre,ilk bakışta kıvılcım hissettiği biri.
-King : Gözleri gülen,konuşurken sevimli olan biri.
-E.DEN : Natalie Portman gibi biri.
-AO : Kendinden kısa ve hafif tomboy olsada yinede sevimli biri.

tomboy : Erkeksi kızlar-misal Amber-

Ah AO ah >.< 
Şimdilik bu kadar.
Daha fazlası için facebook sayfamıza bekleriz
^^

2 yorum:

  1. Öncelikle ellerine sağlık, beni araştırma yapmaktan kurtardığın için de ayrıca teşekkür ederim. :D Bu yılın favori debutlarından biri benim için, iyi yerlere geleceklerine inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek sende okuduğun için sağol hehe
      Gerçekten çok iyiler, başta sesleriyle sonra tarzlarıyla beni kendilerine hayran ettiler.
      Facebooktaki sayfamıza da bekleriz :D

      Sil