Supisup müzik köşesi

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Düşen VIXX ve Hyde!

Nabersiniz millet?
Ameliyat oldum,sağlık sorunlarımı yeni yeni arkamda bırakıyorum.
Ama döndüm ya.
Yani final+staj saymazsak en azından insan arasına karıştım diyelim.

Neysem.
Yazma sebebim VIXX'in heyecanla gözümü kırpmadan beklediğim yeni albüm resimlerinin gelmesi.
Ama tarif edilemez bir çöküş ve şaşkınlık içindeyim.
Bunlar mutlu olmak ya da beğenmekten değil.
Bunu çocuklara yaptıklarına inanıyorum
!

Neden  bu kadar sinirlenmiş derseniz?
Yorum size kalmış!




Bu yeter desem?
Bu uzaktan yine insancıl tumblr da yakınlaşmş hali dolu.
Böyle albüm resmimi olur?
Ne bu yani?
Sankinim.

Üyelere gelelim.


En çok beğendiğim N oldu.
Kzıl saç inanılmaz yakşmış.
En zından beğendim diyebileceğim birşey var.


Matsuda Shota tanıyan?
Merak etmeyin bu Leo,o değil.
Görünce bir süre bakıştık Leo ile,onunda bu konuya illet olduğuna eminim.
Kore'de ünlü olmak harbi zor iş.


Ve benim neşe kaynağım.
Ken bana farklı gelmedi ya ama o ilk resim olmasaydı süperdi!


Sarı kafa Ravi.
Bu çocuğun saçlar uçuk kaçık oluyor hep neyse sarı da artık evden biri.
Yakışmış gibi görünüyor.
Bakalım bakalım.


Bu da mr.mükemmel gülüşüm,art piecem.
HB de aynısın be gülüm.
Sevdim buradaki havanı.
Dediğim gibi o ilk resim!!!


Hyuk'un saçlar mor iyiydi ya.
Ben üzüldüm gitmelerine.
On and on da en çok onu beğeniyordum.
Neyse bakalım fena depğilsin.
En azından Leo dan sonra iyi geldin.

~~


Şarkı listemiz.
Mini albüm olacak zaten 
^^

Neyse bu akdar bekliyorum umarım albüm ve klip güzle olur.
Şarkılarına ilk defa
(Dont wanna be an ıdol hariç)
ne güzelmüş bu diyip sara sara dinlemek istiyorum.

Jelly'e göre 'Hayranlar hayal kırıklığına uğramıcak,mükemmel bir şekilde dönüyoruz' dedi.
Ama daha teaser resimlere 5-0 yenik başladınız benim için.
Hayırlısı.
Görüşmek üzere
^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder