Supisup müzik köşesi

12 Ocak 2013 Cumartesi

VIXX!! Şarkıya aşık olunur mu? Ben oldum. Dont want to be an ıdol ^^




Tebrikler sayın VIXX severler.
Artık hayran adınız da belli.

ST☆RLIGHT

~~

17sinde gelcek olan albüm+klip hepsini heyecanla bekliyorum.
Teaser da büyük ilgimi rezerve ettiler zaten.
Çok iyi bir şarkı bekliyorum haydin bakalım.


On And On Teaser

 ~~

Ve gelelim albüm öncesi süpriz şarkımızaaa!

I Dont Want To Be An Idol

Sözleri bu kadar basit olupta insanın içine bu kadar işleyen bir şarkı olamaz.
-Olurda şu an fangirl modundayım :D-
Idollerin dünyasını çok iyi tarif etmiş.
Tamam biasımın bende kimseyle olmasını istemiyorum ama hepsi o kadar zavallı haldeki.
Hiç hayatları yok,hiçbir şeyleri onlara ait değil.

Herşey kamera ve hayranlar demek.
İçim acıyor bazen.
O durumu gerçekten çok güzel anlatmışlar.

Yalnız sevgili VIXX'in böyle yapması beni bir kıllandırmadı değil.
Sonumuz hayrola 
^^

Umarım beğenirsiniz sizler için çevirdimm.
Keyifli dinlemeler
^^

VIXX - I Dont Want To An Idol Turkish Sub



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder