Supisup müzik köşesi

10 Ocak 2013 Perşembe

Special Girl ile karşımızda Infinite H! Albüm ve klibe geriye doğru saymaya başlayalım ^^




Infinite H'ım geldi geldi geldi!!!
Special Girl.
Sabahtan beri bir I Yah bir de bunu dinliyorum hayırısı.
-I Yah Boyfriend de geldi bugün malum.-


Neyse aslında başta pek hoşlaşmadım.
Dongwoo ve Hoya grubun dans ilahları.
Yani adamlar belli hele Hoya 'dance machine' ama nedense ben mükemmel bir dans showu beklerken fazla yavaş kaçtı bana şarkı T.T
Ama albümü görmeden karar vermiyorum.
Yarını beklemeliyiz sabır
^^

Siz ne düşüneceksiniz bakalım.
Beğendim,dinledikçe daha da çok seviyorum.
Altyazı ile yakında sizlerle olacak bu arada :)




 ~~

 


Ve bu da tam 20 dk önce woollim'in yüklediği albüm öncesi tanıtımımız!
Albümden umutluyum.
Hemde fazlasıyla.
Hayal kırıklığı istemiyorum.


Yarın buluşmak dileğiyle.
Fighting INFINITE H!

Edit: Üyelerde onları fazlasıyla destekliyor.
An ve an izlediler.
Ve mesaj yolladılar.
^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder