Supisup müzik köşesi

3 Ocak 2013 Perşembe

Shi Yoon ve Ji Hoon öpüşecek mi?! Ne? Nerde? Nasıl?


image

Shin Hye 'Eğer çok popüler bir dizi olursak size ne yapacağımı söyleyeyim. Flower Boy Raymon Shop'un raytinglerini geçersek size Shi Yoon ve Ji Hoon'un öpüşürken resimlerini getireceğim.' dedi.
 
Ji Hoon ise 'Shi Yoon'u öpmeyi çok istiyordum.' diyerek herkesi güldürdü.
 
 
-Ne diyelim yani?
Pazarlama yöntemi başarılı ama jönleri bu işe katmasaydın ya Hye'm o.O
Sonumuz hayrola.-
 
~~
 
 image
 
Başka bir röpörtajda da Yoon Shi Yoon ve Shin Hye birbirleri ile ilgili;
 
Shin Hye-->Yoon için :
 
'Onu ne zaman görsem ya birşey okuyor ya da çalışıyor. Bu yüzden onunla çalışmak hoşuma gidiyor.Hem doğal hemde hata yapmıyor.'dedi.
 
Yoon--> Shin Hye için :
 
'Abartmak için söylemiyorum ama rolü çeçtikten sonra rol arkadaşımın Shin Hye olduğunu öğrendiğimde çok sevindim.
O romantik komedilerin yıldızı/kraliçesi.
Kameranın önünde kendini yansıtmakta çok başarılı.'
 
Dizi hakkındaysa Shin Hye :
 
'Günümüzde hayat oldukça zor ve karışık.Özellikle yan kapımızda/binamızda nasıl insanların yaşadığını bilmiyorsak. Bu dizinin çk özel olduğuna inanıyorum.Çünkü insanların dünyaya daha umut dolu bakabilmesini sağlayacağını unuyorum.'
 
 
~~
 
Basın konferansı yapıldı.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ~~
 
Diziden karelerr!!
 
 
 
 
 


~~Yeni yazımızda görüşmek üzeree~~


1 yorum:

  1. Shin Hye çok tatlııı. Resimlerde iyice meraklandırdı. ^^ Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil