Supisup müzik köşesi

7 Ocak 2013 Pazartesi

Roh Ji Hoon!




Ad : Roh Ji Hoon
Aile :Ablası var.
Kan Grubu : AB
Eğitim : Seoul Spor Lisesi.
Hobby ve Yetenek : Arkadaş edinmek,yemek pişirmek,egzersiz yapmak.
Kişilik : Çift Kişilikli ( Bazen kıpır kıpır,bazen içine kapanık)
Şarkıcı Olmaya Teşvik Eden Neden :  Sporcuyken katıldığı bir yarışmadan çok keyif alması ve yarışmayı kazanması. Bundan sonra yeteneğiyle ilerlemeye karar vermiş.
İdeal Tipi : Kim Yuna ( Tutkulu, azimli , birşeyler öğrenebileceği biri )
Yakın Olduğu Kişi : K.Will
Favori Yiyeceği : Kimchi Jiggae
En Güzel Yaptığı Yemek : Kimchi yemekleri
Müzik Tarzı : R&B,Ballad,POP
Favori Filmi : Black Swan
Koleksiyon : Kıyafet ve aksesuarlar
Alışkanlık : Pratik yapmak
Giyim Tarzı : Renkli,seçkin ve eşsiz.
Çıkıştan Bu Yana Zorlandığın ya da Yapmak İstemediğin Şey : Şimdilik yok.
30una Basmadan Önce Yapmak İstediğin Şey : Birine delicesine aşık olmak.
Sloganı : Her şarkını sonkezmişcesine söyle.
Stresini Üstünden Atmak ya da Gözyaşlarını Engellemek İçin Ne Yaparsın? : Kitap okurum.

Şirket : Cube Ent.

Edit : BTOB ile yanı yurtta yaşıyor.
Azda onu programlarda görsek yi olcak hayalet misali görünüp kayboluyor :(

~~

ALBÜM

-The Next Big Thing- 

 07.11.2012

  image


01. Fly With Me
02. 벌 받나 봐
03. 비가 와 (feat. Maboos)
04. Maker (feat. 현아)
05. 어때요

 Dinlemek için Tık :

 İndirmek İçin Tık:

http://www.mediafire.com/?g14qwf2yo0n3kg2   

~~

 Punishment MV

   ~~

 Canlı Performans

 Aliee&Ji Hoon

 

~~

 Ji Hoon & Sistar / Punishment

  Ji Hoon & HyunA - Maker    


 

Oh! CAROL

 

~~

 

Çıkış Öncesi 'Can Anyone Love' Ost tan

-There is no love-

 

  ~~

 

 

 

Gelelim benim duygu düşencemeee.

BTOB'un MTV Diary B+ izlerken birde baktım bir vatandaş. 

 İyiymiş kimmiş bu derken baktım ki Cube Ent'ın yeni jönüymüş Ji Hoon. 

Punishment başta sarmadı ama sonradan albümü evir çevir dinle derken çok beğendiğimi farkettim. Bir sporcuya göre iyi dal atlamış bravo.

Sevdim ben arkadaşı artık izlerim kendisini.

L ve benle olan benzerlikleri de gözümden kaçmadı.

Özellikle gülüşüne bayıldım.

 

Çooookkk tatlı bir şeye benziyor kısmet.

Bir casanova ama naparsın her güzelin bir dikeni var :P

 

Kaynak : dkkpopnews

Çeviri : Supernaturel  

Görüşmek üzere.                                                                                                                              XOXO    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder