Supisup müzik köşesi

1 Ocak 2013 Salı

Gözlerimi alamadım. Bu fazla iyi olmuş sanki?


Hoya ve Woo,Gayo Daejun için Dynamıc Black ve Dramatic Blue olarak karşımıza çıkacaktı hani.
Sonunda geldi ama o ne geliş.
Pekala başta şarkıyı dinlediğimde fena değil demiştim.
-Sözüm yesterday ile dynamic black'e.
Woo'nun şarkıya pek ısınamadım -

Ama sahne showu ve baştaki kısa kliple beni benden aldılar!
Efekt,sahnenin ortamı...
Hepsi şahaneydi.
Dansta arada farklı telden çalsalarda insanı rahatsız etmedi.
Neden mi?
Çünkü şarkıda kareografide ambiyansta bizi o kadar etkiledi ki rahatsız olamadık.

Hani nerde bu mükemmeliyet derseniz,buyrun.
Keyifli seyirler.
Beğenmeyen gözüme görünmesin :D



~~

Gelelimm Dramatic Blue'ya.
Adamlar romantik olacak bizi daha toz pembe bir tarzla karşılayacaktı.

Hepsi bir kıza abayı yakar.
Onu binbir türlü yolla tavlamaya çalışırlar.
Ama kız hepsini geri teper.
En sonunda G.O.dan etkilendi sanılırı ama hayır kız onu da iter.
Meğer beklediği başka biri vardır.
Ah dramatikler işte.

Yani onlar da iyiler ama bir Yesterday showundan sonra
Oke bye diyip ekranı kapatasım geldi.
Üzgünüm çocuklar T.T

Buyrun karşınızda
Dramatic Blue ve Tearfully Beautiful!




~~

Showun tamamını indirdim izle izle bitmiyor heheyttt.
Ama parmak basmak istediğim başka noktalarda var.

 *****

 Infinite'm ve Infinite H!

60 sn tüm olarak şarkıyı üyelerden de duymak istiyorum.
Güzeldi,ben yakıştırdım.


Ve Infinite H'ın albümünü beklerkende kısa kısa kesitler alıyoruz ~~
Rap sevmiyorum
-her ne kadar şarkıların genelde en anlamlı yerleri olsada,kulağıma hoşgelmiyor napalım.-
Yine de DW ve Hoya'nın her daim destekçisiyim.
İyi olacaklar.
Gerçekten iyi.



Edit: The Chaser seviyorum da izlemekten gına geldi.
Yeni albüm şart!
Bilmem duyduldu mu..

~~

BTOB!
Son zamanlarda ciddi anlamada taktım ama takılmayacak gibi değiller ki!
Hem şarkılar şahane+sesler laylaylay
Ve bir o kadar da komikler!
An ve an onları izliyorum. Sıkılma ise : 0.
Neyse mevzumuza dönelimm.

BTOB ve WOW.
O kıpır kıpır eden içinizi şarkı var ya o.
Kıyafetler bıcır bıcır,onlar daha da bıcır.
Changsub'un gözlüğe hastayım.

Hepsinden önemlisi : Ayağı katılıp savsaklayan bir Pineal gördüm sanki :D
Gülüyor bir de tatlı tatlı.
grupta kimseye laf demicem bu bölüm ve yazı bitmez yoksa :D

Buyrunuz sizde benim gibi eğlenin.



~~

F(x) Sulli sağolsun sevdim ısındım ama kız grrupları sevmem.
Sevemedim bi,çünkü saçma saçma dans etmek bana göre değil.
Genelde ses yok.
O yüzden solo ya da hoşuma giden bir şey olursa istisnalar dinlerim.

Neyse mevzuya gelelim.
GLAM'ı dinleyince bir sempati hissetim.
Gayo da da çıkmışlar meğer.

Onları yakından tanımalı.
Buyrunuz.



~~

EXO-MAMA.
Yeni bir şeyler lazım onlara da ya .
Neyse her defasında bu çocuklardan o ses nasıl çıkıyor diye düşünmüyor değilim.
Hele Baek.
O garip psiko insandan o ses.
Pes doğrusu.

Sehun = Dongwoo olmuş yani.
İkiz mübarek :D



~~

Gitar sesine hasret kalmışım ben.
Kendimi Joan Jett'in yanında hisetim ya bir an.
FNC'nin  jönleri.
CN Blue+FT ISLAND.
Kulaklarım az bayram etsin bırakın.

Bu arada karışık halde pek hoşuma gitti.
Az karsak mı grupları :P

Sahne prtamı da pek hoş.
Gitarı kapıp benimde çıkasım var T.T



~~

Sherlock çıktığından beri dansına ne kadar hayran ve hasta olduğumu diyip duruyorum.
İlk çıktığında
'Vay be dans bak!' 
demiştim.
Hala da aynı şekilde düşünüyorum.
Min Ho'nun o koca bacaklarla ilerlemesi beni koparsada~~

Teamin.
Ah Teamin.
Bu çocuk gittikçe gelişiyor.
Yakında JH kendine yer arasın :P :D

Neyse zaten Shinee severim baya.
Ona da yer verelim.

Buyrun Sherlock ile Shinee!


~~
Shinee dan bahsetmişken.
Sulli sevgim sağolsun,Kyristal mi ne işse işte o hatuna rağmen f(x) sever oldum.
Sulli büyük iş başardı ne desem.
-Gerçi Amber'i da pek severim.-

Shinee ile ortak çalışmaları süperdi!


-Amber kızlaşıyor mu ya o.O -

~~

BAP 2012 nin en iyi grubu demek istedeğim veletşer.
Rakipleri çok dişli o yüzden ilk 3 diyelim.
Sahne showları ve şarkıları fevkaladenin fevkinde zaten.
Yine kendilerini yansıtmışlar.
Ama Secret ile bu kadar kaynaşmasalarmış iyiymiş.
>.<


~~

Beni eskilere götüren ah grubum vah grubum.
Teen Top.
Tiplere başta bir koptum sonra CAP i yakından gördüm bir kez daha koptum.
Amanın allahım.
Ricky hele Ricky.
Yani L.Joe hade gözüme hoş görünüyor Dynamic Black sağolsun da bilemedim.

Vee Teen Top :D
Bu çocuklar sevilmez mi?




~~

100% ve Bad Boy.
Şarkı bence güzel.
İyi bir çıkış yaptılar.
Teen Top ile direk alemlere,programlara aktılar.
Hadi ya devamı?

Umutluyum karşılığını alarım umarım.

Ama neden slow ilerlemiş güzelim şarkı?
Sorarım sizlere?


Daha bir dünya şey var izlememliyim .
Kısmet. 
:D

Görüşürüzz.
XOXO.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder