Supisup müzik köşesi

16 Aralık 2012 Pazar

Weekly Idol ve Teen Top ~~





Merhaba canlar.
Yarın sınavım var ama ben nelerle uğraşıyorum?

Teen Top sevdim canlandı naparsınız.
Önceden izlememe rağmen ilk kezmiş gibi eğleniyorum ne mükemmel show ya bu Weekly Idol!

Bu yılki 2 çekimi de arka arkaya izledim.






Ne kadar komik bu çocuklar yahu?
Normalde Infinite taradtarıdır Weekly Idol ama bu sıpalarda sevdirdi kendilerini.


Random dance programın en sevdiğim yeri.
Ama Teen Top ile daha da bir eğlenceli oldu.
Ricky annem nasılda eziliyor :D
Changjo ile aralarında en büyük maknae yarışı var sanırım yazık :D
CAP liderden çok amar oğlanı...
Niel Niel Niel.
Kıyamam ya , L.Joe ne kadar çirkinsin dedi.
O nasıl söz cık cık cık.


L.Joe'nin boy takıntısı süperdi ya.
-Adam 52 kilo hala ordayım ben ya neyse -_- -
CAP: Aşağıda havalar iyi mi?
Rick: Nerdesin seni göremiyorum?
L.Joe az kalsın dövecekti :D
- Chanjo arada kaldı ya tepkisine koptum :M: -


Ve diğer efsanevi yeri naylondan kafayı geçirnekti.
L.Joe beni benden aldı ya aptal kafayı bir insan kaç kere aynı yere vurur acaba :M:


Tebrikler CAP üstüne yok :D

Edit: Changjo aynı şekilde sende elenen tek insan oldun :M:
Manyak ya :D

Chunji puzzle manyağı , komik çocuk ya :D
F4 :P


Aegyo çocuğu CAP!



Andy de unutmayalım.
Çocukları yazık şaşkına çevirdi :D

----

Diğer bölümmm.




Dolaşan söylentilere bittim.
CAP yoksa Niel'i mi seviyorsun :M:
Hepimiz ilk defa gördük CAP. Merak etmeee.


Hala Changjo bunu nasıl yapıyor anlamış değilim o.O


Bu da kolaaaaaaa.




Son oyun mükemmeldi ya :D
Bu MC lerime çok kötü davranıyorlar çokkkk.
L.Joe ve Niel de mis uyudu valla :D

Ve ve ve en bayıldığım ayaklı haberci Chunji oldu :M:

Neyse demem o ki izleyin.
Süperdi :D

~~


Ama hala Infinite üzerine tanımıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder