Supisup müzik köşesi

7 Kasım 2012 Çarşamba

Sunggyu-Shine. Liderimden bize güzel bir süpriz

image

Sonunda beklenen oldu ve Kyu'nun solo albümü geldi.
Aslında bizi keklediler.
Albüm kapağında çıkan 7 şarkı vardı Kyu ft Nell+Tasty ve nicesi.
Ama bu albümde tek şarkı var.
Woolim gene ne yapacak sorusu aklımdan bir türlü gitmiyor.
(Bakalım daha neler göreceğiz. Yanıldık süpriz bu değilmiş)
Neyse Kyu'ya dönelim bakalım.


Aslında tanıtım olarak yayınladıkları şarkı daha solwdu beklediğimiz şarkı kesinlikle bu değildi.
Ama güzel mi?
Ah kesinlikle!
Kyu'nun sesine her tür gidiyor,çocuk ne yapsa oluyor.

Demem o ki beklediğim farklı,bir o kadar da mükemmel olmuş.
Kyu farkı.
Buyrdun dinleyin bakalım siz ne diyeceksiniz?

Edit: Şarkıyı aceleyle çevirdim yanlışlar olabilir ufak tefek belki kusura bakılmasın :)



Shine ~ Türkçe

Ne zaman yılın bu vakti gelse,bana söylediklerini düşünürüm.
Uzun zaman geçip ayrıldıktan sonra bile...
Lütfen bu göz kamaştırıcı ve güzel anı hatırla.
Herşey kaderin bir parçası olsa da,bu anı unutma ve hatırla.

 
Seni,ellerimi tutarak beni sessizce öpüşünü hatırlıyorum.
Seni özledim,oh özledim.
Parmaklarının ucuna kalkıp,kulaklarıma beni sevdiğini fısıldamanı hatırlıyorum.
Seniz özledim,oh hala özlüyorum.
 
 
Ne zaman yılın bu vakti gelse,seninle son anlarımızı düşünürüm.
Herşey çok uzak olup geri dönemesede...
 Aynı anda karanlık, bu göz kamaştırıcı ve parlayan anılarımızın üstündeyken...
Tutulmamış sözler güçsüzce ufalandı.
Ama ben..
 
Seni,ellerimi tutarak beni sessizce öpüşünü hatırlıyorum.
Seni özledim,oh özledim.
Parmaklarının ucuna kalkıp,kulaklarıma beni sevdiğini fısıldamını hatırlıyorum.
Seniz özledim,oh hala özlüyorum.


Sesini,gözlerini ve dokuşunu hala unutamadım.
Bunların hiç birini unutamam.
Çok netsin,sanki ellerimi kaldırsam sana değeceğim.
Nefes alırkenki sesin,mimiklerin ve sıcacık dokunuşun beni sarmaladı.
Çok netsin,sanki ellerimi kaldırsam sana değeceğim.
Seni özlüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder