Supisup müzik köşesi

6 Kasım 2012 Salı

Sizinle bir şarkı paylaşmak istiyorum. Sürekli dinlediğim ve kendimi dinlendirdiğim bir şarkı. Taylor Swift - Safe & Sound.



Aslında Taylor Swift'i pek sevmem -hatta hiç diyelim.- 
Ancak son zamanlarda olgunlaştı mı? Sonunda kendini mi buldu bilenmez...
Pek bir gözüme batar,saygımı kazanır oldu.
Bu şarkısı da Hunger Games için yapılmış.
Gerçekten çok güzel ve anlamlı bir şarkı.





Gözyaşlarının yüzünden aşağı süzüldüğünü hatırlıyorum...
Seni asla bırakmayacağımı söylediğim an.
Gölgeler tüm ışığını söndürmüşken...
Beni asla yalnız bırakma diyişini hatırlıyorum.
Ama hepsi bu gece öldü ve yok oldular.



Sadece gözlerini kapa..
Güneş battığı zaman.
İyi olacaksın..
Kimse seni incetemeyecek...
Gün ışığı tekrar senle buluştuğunda.
Güvende olacaksın.


Sakın pencereden dışarı bakmaya kalkma hayatım..
Herşey ateşler içinde yanıyor.
Savaş kapımızı aşındırmaya devam ediyor.
Bu ninniyiye tutun...
Müziğin kesildiği her an.


Sadece gözlerini kapa..
Güneş battığı zaman.
İyi olacaksın..
Kimse seni incetemeyecek...
Gün ışığı tekrar senle buluştuğunda.
Güvende olacaksın.


 Sadece gözlerini kapa..
İyi olacaksın..
Gün ışığı tekrar senle buluştuğunda.
Güvende olacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder