Supisup müzik köşesi

19 Kasım 2012 Pazartesi

Kyu ve Another Me!




60 sn MV



Albüm ;

Another Me Intro
 
60 sn

I Need You
 
Only Tears Akustic Ver.
 
Shine
 
41 Days

~~

Ben albümü çok beğendim şahsen ama üstümde kara bulutlarla dolaşıyorum yine de.
Neden dersiniz?
Tabiiki klip ve olaylar sağolsun.
Infinite hayranı olduğum gibi gözde biasım da L.
Ama işte kısmet gruun yüüz olmak zor iş.

 
Klibimiz şöyleki;

Diğer hayatlarında ya da pararel evrende birbirni çok seven iki gencin tekrar karşılaşmasını ve içlerindeki o kıpırtıyı hissetmelerini anlatıyor.
Kız sonradan hatırlasada ilişkinin kalpkırıklıkları ve büyük bir acıyla noktalandığı ise ayrı bir nokta.

Şarkı da da kyu rock havasını kızıl saçlarıyla da tarzıyla da yakalamış.
İnsanın sesinin her tarza gitmesi ne kadar güzel?



 I Need You

Hayalini kurduğum herşeyin yok olduğu an,
Yanımda olduğuna inandığım herkesin beni bıraktığı an,
Beni yalnız bıraktın,
yalnız ve yıpranmış hale getirdin.

Beni tutamaz mısın?
Ellerimi tutamaz mısın?
Sana ihtiyacım var,hemen şimdi.
Bana yardım et ki diğerlerine elveda edip....
...arkamda bir gülümseme bırakabileyim.
Sana ihtiyacım var.

Anılarımın içiden bir tanesi,sadece bir an...
...bana güç veriyor.


Beni tutamaz mısın?
Ellerimi tutamaz mısın?
Sana ihtiyacım var,hemen şimdi.
Bana yardım et ki diğerlerine elveda edip....
...arkamda bir gülümseme bırakabileyim.
Sana ihtiyacım var.

Beni tutamaz mısın?
Ellerimi tutamaz mısın?

Sana ihtiyacım var.

Hiçbir şey olmamış gibi televizyon izlemeye...
...ve akşamları erkenden uyumaya devam edeceğim.
 Bu halime şaşırma,alışığım.
Sana ihtiyacım var.

Sıkılana kadar dünyayı turlayacağım...
ve bazen tanımadığım insanlarla göz göze geleceğim.
Bu halim artık beni fazla etkilemiyor.
Sana ihtiyacım var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder