Supisup müzik köşesi

17 Kasım 2012 Cumartesi

Far Away ile C CLOWN gözlerimizi kamaştırarak müzğinde kaybolmamızı sağlıyor.



Admininiz sürekli orda burda.
Takip ediyor ama yazamıyordu ama geldim sonunda.

(Malesef video yüklemiyor şimdilik linklen idare edelim.)

Far Away/ Turkish Sub

In case you go far away, in case you might dislike me
I wanted to tell you but my lips
Would not move

Read more: http://www.kpoplyrics.net/c-clown-far-away-young-love-lyrics-english-romanized.html#ixzz2CVXs2k2j
Follow us: @kpoplyrics_net on Twitter | kpoplyricsnet on Facebook

In case you go far away, in case you might dislike me
I wanted to tell you but my lips
Would not move

Read more: http://www.kpoplyrics.net/c-clown-far-away-young-love-lyrics-english-romanized.html#ixzz2CVXs2k2j
Follow us: @kpoplyrics_net on Twitter | kpoplyricsnet on Facebook
http://www.youtube.com/watch?v=XxdwS_5HKq8&feature=g-all-lik


Uzaklara gitmiş,benden hoşlanmıyor olsanda..
Sana söylemek istiyorum ama ...
...dudaklarım kıpırdamıyor...

Farkında olmadan adını sayıklıyorum
Seni görünce kalbim titriyor
En başından beri,gözlerin tarafından ele geçirildim
Uzun zamandır senden hoşlanıyorum

Aslına bakarsan,benim için fazla iyi olduğunu biliyorum
Eğer sen olmayacaksan,başka kadına ihtiyacım yok bebeğim.

Bu adamı gerçekten seviyor musun?
Bu herif seni nasıl davranması gerektiğini bilmiyor.
Yanına bu heriften daha çok yakışıyorum.

Bu aşktan memnun musun?
Gözyaşlarını senin için sileceğim.
Ağlama ve bana gel,ama farkındayım...

Uzaklara gitmiş,benden hoşlanmıyor olsanda..
Sana söylemek istiyorum ama ...
...dudaklarım kıpırdamıyor...

Uzaklara gitmiş olsanda,korkuyorum...
Eğer ilişkimiz daha da karmaşıklaşır...
...ve benden daha da uzaklaşırsan?


Bundan sonra,sadece gözümün önünden kaybol,seni görmek fazlasıyla zor.
Eğer buna izin veririsem hayatımın sonuna kadar pişman olacağım.
Kim olsa bu herifin seni çırpındıran bir pislik olduğunu anlar.
Ben sana daha iyi bakarım bebeğim.
Uzaklara gittiğini düşününce kalbim acıyor.
Ama senin gözlerinde hala başkası var.

Yıkmak istiyorum, silmek istiyorum üzgünüm



Bu aşktan memnun musun?
Mutlu görünmüyorsun.
Bir anlık bile olsa seni mutlu etmek istiyorum.

Bu adamı gerçekten seviyor musun?
Gözyaşlarını senin için sileceğim.
Ağlama ve bana gel,ama farkındayım...


Uzaklara gitmiş,benden hoşlanmıyor olsanda..
Sana söylemek istiyorum ama ...
...dudaklarım kıpırdamıyor...

Uzaklara gitmiş olsanda,korkuyorum...

 Eğer ilişkimiz daha da karmaşıklaşır...
...ve benden daha da uzaklaşırsan?


Bilmiyorum...bilmiyorum...
Nasıl hissettiğimi bende bilmiyorum.
Bilmiyorum...bilmiyorum.
Ne yapmam gerektiğini bende bilmiyorum.

Tek bildiğim yalnız olduğun.
Eğer öyle değilsen,gerçekten deliriyorum demektir.

Bugün sana söylemek istiyorum.
(İstiyorum ama kolay değil.)
Bugün sana söylemek istiyorum.
Sadece kelimeler dökülsün istiyorum ama yapamayacağım farkındayım.

Seni böyle gördükçe bende parçalanıyorum.
Seninle yalnız olduğuu düşününce...
...mutlu oluyorum-ama aslında şaşırdım.
Senin benimle olmadığının farkında değildim.-
(Hergün seninle olmak istiyorum.
Hergün sesini duymak istiyorum.)
Kimse bilmeden,bana gel ve ellerimi sıkıca tut...


Uzaklara gitmiş,benden hoşlanmıyor olsanda..
Sana söylemek istiyorum ama ...
...dudaklarım kıpırdamıyor...

Uzaklara gitmiş olsanda,korkuyorum...
Eğer ilişkimiz daha da karmaşıklaşır...
...ve benden daha da uzaklaşırsan?




~supernaturel~
~~

Cold ve Goodnight ingilizce gelmemiş malesef gelsin onlarıda çevireceğim :)

Gelelim albümümüzeee!

Özellikle ana şarkımız 'Far Away' perşembeden beri kulağımdan eksik olmadı.
Yatarken,okula giderken,kitap okurken...
Sürekli benleydi.
Artık arada beynimde uğuldadığını hissediyorum :D

Sizleri bilmeme ama C CLOWN'ı fazla seven biri olarak
-ki kendimi artık bu konuda cidden tek hissediyorum.
Türk CROWN lar nerde allasen?
Böyle mükemmel bir grubun hayran kitlesi olmaması oldukça garip.-
fazla abartmış olabilir.
Ama şarkının mükemmel olduğu konusunda herkesin hem fikir olduğunu düşünüyorum.
Özellikle Maru'Nun sesini çok beğeniyorum.
Biraz daha büyüse neler yapacak ah ah..


Pekala.
Klip güzel ama kadına gıcık oldum ve izlerken su gibi akıp gitti zaman diyemeyeceğim.
Beni biraz sıktı ama asıl o heyecanı dance videolarında uyandırılar bende.

Videomuz buyrun.
(Dediğim gibi blog  bile bana karşı videolarda sorun yaşıyor.Linkle idare edeceğiz.)

http://www.youtube.com/watch?v=7f9ZdlRUoc0&feature=g-all-a

Dansda mükemmel,ortamda.
Kaçtır izliyorum bilinmez...


~~

Albümden diğer şarkıalrımız:


COLD

 https://www.youtube.com/watch?v=7rrWJYQN3vQ&feature=g-all-lik

 GOODNIGHT

 http://www.youtube.com/watch?v=JQ6hb6j1yr8&feature=g-all-lik


Goodnight için T.K. gece kulaklığınızı alıp yatarken dinleyebileceğiniz bir şarkı demişti.
Öyle cidden denedim :D
Sözleri daha çıkmadı merak ediyordum ama kısmet.
Sadece melodisi bile sevmeme yetti.

Ama malesef Cold'a pek alışamadım.
Fena değil ama albümün genelinde ilgimi çekmedi şahsen.

~~

Canlı Performans

http://www.youtube.com/watch?v=c3siB_sWXDk&feature=g-all-lik

~~

BTS

http://www.youtube.com/watch?v=kZIwL6FyxyM

Amaçsız işler ve C CLOWN ah ah.
Özellikle Jun napıyor merak konusu.
Adam kişnedi ya :M:

Ve T.K. de aynı şekilde :M:


Edit: Zamanlama yapacak güç bulursam videoya gömeceğim sözleri :)
Umarım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder