Supisup müzik köşesi

20 Ekim 2012 Cumartesi

Mükemmel dizi 'NICE GUY'




Uzun süredir ' Nice Guy ' için yazmayı düşünüyordum.
Yeşilçam klasiği diyip geçilir belki ama ben müptelası odum çarşamba-perşembe zor ediyorum.
Sıkmıyor tam tersine nabzınızı 130a çıkarıp sizi hala aynı duruma sokabilecek bir dizi.
 

Hele 12.bölümde bir ksıım varki sonlarda...
Biraz spoiler olcak ama.
 
 





Birgün hayatıma bir kadın girdi,onu mümkün olan en acımasız/kırıcı sözlerle incittim.
Onu elimden geldiğince kendimden uzağa ittim.
Ama yine de bana geri döndü.
Bana o kadar çok benziyorki;ona baktığımda kendimi görüyorum.
O da benim gibi yaralara/acılara sahip.
Aklımda biriken tüm gözyaşlarım onada ulaşıyor.
Bu yaraları açan/acıları yaşatan benim.
Onun ağlamasına sebep oldum.
Onunla asla tanışmamalıydım.
Benim gibi bir adamın hayatına girmesine izin vermemliydim.
Pişmanım baba...hayatımda ilk defa...pişmanım.





~~

Diziyi izleyenler bilir ki kesinlikle izlenmeli.
Ma Ru esas oğlan, Eun Gi'nin üvey annesine aşıktır.
Ama yıllar önce onu kandırması(ki çocuk onun için adam öldürüyor ama kadın onu beklemeyip bizim kızın babasıyla evleniyor.)
üzerine Ma Ru'da ondan intikam almaya yemin ediyor.

Ve Eun Gi ise bu kadından nefret ediyor.
Ma Ru bunu görünce kızı kafalayıp üvey anneye acı çektirmek istiyor.

Ama Eun Gi ona aşık oluyor.
Maru da onu kullanarak üvey anneyi fitil ediyor.

Eun Gi onu o kadar çok seviyorki..
Numaralarını öğrenince 1-2-3 ses çıkarmıyor ama Ma Ru onu sözleriyle kırmaya devam ediyor.
Ve babasının ölümünü öğrenince çocuğun arabasının önüne çıkıyor ve kaza geçiriyorlar.
Aradan 1 yıl geçiyor(ki bu olaylar 9 bölüm falan.)
Eun Gi kayıp,Ma Ru ise salmış kendini gene zengin kadınları ayartıp paralarını yiyor.
Derken Eun Gi ortaya çıkıyor.
Hafızasını kaybetmiş sadece Ma Ru'yu sevdiğini hatırlıyor.
Ma Ru başta istemesede kıza tutunuyor ve şirkete geçiyor.
Ama o da tahmin etmediği(aslında kabulenmediği) üzere Eun Gi'ye aşık olamay başlıyor.

Ve 12. bölümün sonunda bu sözler.
Ki 12. bölümün sonunda kızımız kazanın dejavusuyla sanırım herşeyi hatırlayacak.

Ah ah.
Çarşamba gelsede öğrensek.

Edit: Maru hasta zannımca.Korece izleyince :D
Son 2 bölüm Maru'yu kurtarmakla uğraşırız.





~~ 


Ayrıca Chae ablamın oyunculuğuna hastayım ya.
Kadını zaten çok beğeniyorum ama oyuncyluğuda mükemmel.
Joong ki yorumsuz :D
Her yana ışık saçmaya devam ediyor.
Bu ikiliyi sevdim,hemde çokkkkk.

 
 

~~  
Edit: 2. abimizide beğeniyorum da bir etkinliğini görene aşk ola.
Neyse günahını almayalım son 2 -3 bölümdr ipleri eline almaya başladı hayırlısı.

İşte misal burda.





~~

İzleyin izleyin :D







4 yorum:

  1. Kuzu ya çok pis gaz veriyosun ama olmaz ki böyle ya.Ben tamamlanmadan izlemiyorum.Yeminimi mi bozdurcan bana :P

    YanıtlaSil
  2. hahahha valla hayatım ben korece izliyorum,sayesinde koreceyi sökecem az kaldı :D
    130 nabızda doğrudur o yüzden hala hasta yatıyorum yani bunların hepsi bir uyarı ona göre başla :P
    Ama başla mükemmel bence,insanı deli etmeye birebir >.<

    YanıtlaSil
  3. Ayy iyice merak ettim bende,ben tamamlanmasını beklemeyenlerdenim ama izlediklerimi de bitirmem gerek yanii,4,5 dizi aynı anda izleyince benim senaryolar,oyuncular karışmaya başlıyo:DD

    YanıtlaSil
  4. Hoba aynı anda kaç dizi izliyorsun sen yahu o.O :D
    Valla bilemedim bu dizi kaçmaz benden demesi ahali :P

    YanıtlaSil