Supisup müzik köşesi

11 Ekim 2012 Perşembe

K Will den bir farklılık daha, sadece şarkı değil adamın klipleri de ters köşe yapıyor.

Please Don't...


Şarkıya söyleyeck tek kelimem var : Mükemmel.
K Wİll bu diyor ve geçiyorum.
Dinlerken insan her anından keyif alıyor.

Ama asıl olay bu çocuğun klipleri.
Kurgulayan,fikir babası kimse bir elini sıkıp geleceğim.
Yine ters köşe ettiler,ne yalan söylim beklemiyordum.
Guk olması yan tarafta beni ayrıca bitirdi / Çocuğu sevmemde Reply ve Hoya kaynaklı,izleyen anlar halimi neyse.

Dasom tatlı tatlı sekti önümüzde.
Kız gruplarıyla aram yok ama sevimli ablam.

Ve ve ve çaylak mankenimiz Ahn Jae Hyun.
Damadımız kısaca.
Kendisini de pek beğendim valla.

87 li, 1.86lık model abimiz.
Bir çok reklamı var.
Ve artık radarımda kendisi.






İZLEMEDEN GEÇMEYİN!
K WİLL KAÇMAZ.

2 yorum:

  1. Kore camiasında İlk tanıdığım ilk dinlediğim sanaççıdır K.Will sesinide çok severim,a love to killde ostu dinlerken zaten onun o sesi etkildei beni,dizi acıklı K.will in söyleyişi daha acıklı gelde duygusallığa bağlama şimdi:DD

    Bu şarkı ve klipp özellikle klip:D Film tadında klip:DD öbür Mv ler gibi buda harika olmuş,oynayanları tanımıyorum ama hepsi gözüme fazlasıyla çarptıı ,şu başrol olan sevdiğine kavuşamayan sankinim güzülnce çok tatlı bi uşak oluyo gibi izlenim bıraktı hoşş pekte göremedik güzlerken garibimi:D

    YanıtlaSil
  2. Ben daha çok ruhumuz dinledirmek amaçlı takılıyorum valla adam benim ruhuma c vitamini gibi geliyor :D

    Seo In Guk ya o arabadaki sevdiğini kavuşamayan arkadaş,ki ben pek sevmem ama sevimli çocuktur. Ve sesi de çok iyi bir ara onu da şarkılarıyla yazayım haftasonu falan. Güzel şarkıları var.

    Dasom duyuyordum Sıstar daydı sanırım. Pek ilgilenmiyorum.

    Ama Ahn Jaehyun'u pek sevdim kore camiası çocukta toplanmış :P Artık onunda önü açılmış hayırlısı diyelim.

    YanıtlaSil