Supisup müzik köşesi

31 Ekim 2012 Çarşamba

Güneşe Şarkı. Taiyo No Uta. Güneşe hasret bir kız.


Hayattan bir beklentisi olmayan Koji ve geceleri sokaklarda şarkı söyleyen Kaoru'nun insanı hüzünlendiren aynı zamanda da gülümsetebilen bir dizi.

Dediğim gibi başrol ikilimiz böyle.
Kızımızın XP* denen bir hastalığı var.

Hastalığı yüzünden kızın bütün hayalleri yavaş yavaş tarihe karışıyor ama o gülümsemekten ve şarkıya olan tutkusundan asla vazgeçmiyor.
Bu ışığı tabiiki zamanla Koji'yi de etkiliyor.

Şarkılarıda bir o kadar güzel.

Misal STAY WITH ME



 Erika Sawajiri.
1 lt göz yaşı.
Bu diziyi çok duyuyorum ama izlemeye daha cesaret edemedim.
Salya sümük olmak istemiyorum ama izlenmesi gerek öyle değil mi?
Erica'da hep hasta rolünde karşımıza çıkıyor.
Hemde arka arkaya yapım tarihleride yakın.
Neyse bu kadını ben çok sevdim.
Dişleri biraz çarpık olsada çok tatlı bir gülümsemesi var :D
 
Demem o ki,
Bu dizi mutlaka izlenmeli.
Dizinin sonunda güneş ve Koji için yazdığı bir şarkı var.
Ellerim titriyor..
Sana dokunduğum o ilk an.
Sıcaklığın,nazik duygularının..
Sonunda farkına vardım.
Eğer pencereni aralarsan...
Sıcacık esinti etrafını kaplayacak.
Güldüm,ağladım ve sonunda seninle tanıştım.
Dünya daha parlak görünür oldu.
Ayçiçekleri güneşle dans ederken...
Rüzgarı ve seni hissettim.
İnandığım,kararsız kaldığım şeyler...
hepsi birden yok oldu.
Artık burda yaşıyorum..
Hala cevabı bilmiyor olsamda.

Hargün siyah ve beyaz.
Bense renklere bürünmek istiyorum.


Güldüm,ağladım ve sonunda seninle tanıştım.
Dünya daha parlak görünür oldu.
Ayçiçekleri güneşle dans ederken...
Olduğum gibi kalıyorum,yarın mutlaka tekrar şarkı sötleyeceğim.


Günler kısıtlı,zaman akmaya devam ediyor.
Beni ne kadar sevdiğini merak eidyorum? Seviyorsun değil mi?
Eğer biraz bile seviyorsan..
Beni yalnız bırakma.
Güldüm,ağladım ve sonunda seninle tanıştım.
Dünya daha parlak görünür oldu.
Ayçiçekleri güneşle dans ederken...
Olduğum gibi kalıyorum,yarın mutlaka tekrar şarkı sötleyeceğim.


Eğer şimdi söyleyebilseydim sana teşekkür ederdim.
Beraber geçirdiğimiz anları unutmak istemiyorum.
Ayçiçekleri güneşle dans ederken..
Benim şarkım da senin üstünde parlayacak.


Olduğum yerde kalıyorum,ve sen,ve sen,ve sen...

lalalala..
Çeviri bana aittir.
~~
Bence çok anlamlı.
Diziyi izleyen anlar.
O kız için güneş ne demek?
Bu arada anlamanız için XP hastalığı;
Güneş ışınlarına karşı aşırı hassasiyet.
Biraz güneşe maruz kalmasıyla vücutta yaralar çıkıp oralar deforme oluyor.
Zamanla buralar atrofi olup özelliğini kaybediyor.
Siğile dönüşüyorlar.
Bu hastalar genelde erken ölüyor.(Max 20yaş sanırım dizide öle denmişti.)
Neyse bazıları tümöre çevirirken bazıları da daha ağır olup anında ölüme neden olabiliyor.
Dünyada 1000kişide varmış bu hastalık.
Cidden çok zor.
Allahım korusun.
Umarım diziyi seversiniz.
Ben çok beğendim,farklıydı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder