Supisup müzik köşesi

20 Ekim 2012 Cumartesi

EXCITE - Uzun süredir tanıdığım bir grup(yeniler ama çıkmadan öncede tanımıştım.) burayada tanıtalım. Ve yeni şarkıları.

EXCITE



~~

TAE.G



TAE.G - TaeGu (태구)
(Eski DNT üyesi)
Doğum Tarihi: 20.08.1990
Pozisyon: Lider ve ana vokal
Hobileri: Film izlemek,dışarda yemek yemek, ping pong



Seung Uk




Seung Uk (승욱)
Doğum Tarihi: 04.04.1991
Pozisyon: Rap ve vokal
Hobileri: Rap ve elektronik müzik dinlemek, alışveriş, film izlemek ve kitap okumak
Yetenekleri: Yüzmek ve boks



Si Hyuk




Si Hyuk (시혁)
Doğum Tarihi: 21.05.1991
Pozisyon: Yan vokal
Hobileri: Futbol,müzik dinlemek,koşmak,kitap okumak
Yeteneği: Futbol



Min Hoo




Min Hoo (민후)
Doğum Tarihi: 25.04.1993
Pozisyon: Yan vokal
Hobileri: Beat box,futbol

BEAT


BEAT (
비트)
Doğum Tarihi: 08.11.1995
Pozisyon: Rap
Hobileri: Müzik dinlemek
Yetenekleri: Rap ve dans



~~

Bu da yeni şarkıları;

TRY AGAIN



Başta hoşuma gitmemişti ama alıştım sanırım.



Bu arada MinHoo'yu hatırlaryan?
Ma Boy izleyen var mı?
Ordaki çatak ünlü hani?
Karakterine bayılmıştım.
Grubuda tanıtmış oldu bence böylece.

2 yorum:

  1. bende diyorum bu çocuğu nerden tanıyorum hehe ilk başta beasttan a.j ye benzettim sonra sen diyince hatırladım nerden tanıdığımı hehe çakma GD demek bu :P

    YanıtlaSil
  2. Evet çakma GD . Ay aklıma geldi gene ya aptal çocuk diziye onun için bakmıştım :D

    YanıtlaSil