Supisup müzik köşesi

23 Ekim 2012 Salı

B.A.P. ve BTOB dan yeni şarkı ve kliplerimiz.

B.A.P.'ın orjinal ve mesaj veren şarkılarına hastayım,o yüzdende 2012nin rookie en iyi grubu oduğunu düşünmekteyim.
Gerçekten tüm övgüleri hak ediyorlar,ancak son çıkan STOP IT te ben o havayı sezemedim.
-Daha 1 kere dinledim birkaç kez dinlesem alışırım ama nerde o POWER,WARRIOR ve nicesi.-

Buyrun bu klibimiz.
Hayır güzel şarkı ama B.A.P ı düşününce içime sinmeyen şeyler var.



Ve gelelim BTOB'a.
Valla zaten ilk çıktıklarında beri dinlerim falan ama WOW ile nedense bir çarpıldım sıpalara.
Şarkıyı çok sık dinliyorum,kıpıpr kıpır mübarek.
Yeni şarkıları da LOVER BOY.
Ben bunu da sevdim,BTOB'un stiline göre alışıldık biraz ama güzel.

Derlenmiş MVsi ile buyrun bakalım.



B.A.P. ın albümün devamına bakma şansım olmadı.
Bakınca bir iki kelime de olmadı ona yazarız.
Ah ah nerde eski albümler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder