Supisup müzik köşesi

23 Eylül 2012 Pazar

Elin Tayvanlısı bizimkilere laf atarken kendi ikiz yüzlülüğüne yansın!

Bir süredir ortalikta Infinite'ye çamur atan sohbetler var.
Dün nete girememiştim,bugün bir baktım elin Tayvanlısı gelmiş bizimkileri küstah ve iki yüzlü olmakla yargılıyor.
1 sn dostum ama önce adamların dilini öğren,düzgün konuşta menejerin tepkisine laf söyle.
Ben birini anlamasam ve o bana sürekli aynı şeyi tekrarlayıp dursa bir 'why' ile kalmazdım sanırım.
Belki sinirlendiğim için diyorum bunu ama...

İşi sadece yorumlardan ve gördüğüm yerlerden biliyorum.
Denene göre Infinite kamera dışında gayet suratsız ve bir pislik gibi davranırken,kamera ve hayranların önünde show yapıyormuş.
Pehhh.
Gerçi kesin bir şey denemez ama Inspirit olmak bu değil mi?
Onlara inanıyorum.
Ki doğru değildir bile.

Çocukların yüzlerinde yorgunluk akıyor resmen.
Ama sevgili medya bunu anlamıyor.
Hele o dalga geçen ibike de ayrı sinir oldum!
Infinite'nin yerinde olsam artık oraya adı dahi atmam.
İnsanlar kendine değer verilen yerde olmalı.
Tayvanlılar ellerindekinin değerini bilmeye dursun.

Pekala seneye bize gelin.
Sizi önemseyen ve değerinizi bilen insanların yanına.
Ya da onlar yerine bizden ahaberiniz olsun.

Bu kadar yapmacık olamaz kimse.
Olsaydı bize de yansırdı.
Onların neşesi ve samimiyetide adları gibi sonsuz.
Infinite endüstriden çekilene kadar desteğe devam.

Olumsuz yorum yapıp,bir kalemde onları silen hayranlar heyooo!
Yorumsuzsunuz,bari inspiritim deme.

Bu da video;


Sevgiler saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder