Supisup müzik köşesi

4 Aralık 2011 Pazar

Öğreneceksen gürcüce öğren e be vatandaşım korece neyine?

Dil öğrenme sevdasında başladım hazırlıklara.Aradım taradım bulamadım düzgün bi korece öğrenebileceğim  kitap.(Kursa da gidemedim bi.Kaçırmışız.)Netten bulduklarımla alfabeyi bilmekteyim artık,gördüm mü okuyorum ama yazma konusunda hala sıkıntılar yaşamak beni sinir ediyor.Konuşma işi mi?Onu da dizilerden hatim ettim artık.Alt yazısız dizi izliyorum en azından çoğu yerini az çok çıkarır oldum.Ahahaha ama kötü bir yön diyim; ingilizcesi çok iyi olan biri(misal ben) bu işe kalkışmasın -Pekala en azından benim gibi abanmasın.Sonra ingilizceniz yerlerde sürünebilir.Emin olun hiç iyi değil.-  Sıradaki hedefim japonca en azından kaynak bulmakta zorlanmıyorum.Elin gürcüsünün dil kitabı var ama korece yok.Kısmet gençler.Kaç kişi gürcüce ye merak saldı merak ettim?Bu kitabı yapan firmaları büyük! saygılarımla kutlarım.Bravaaa.Şak şak şak...

1 yorum:

  1. Benim Gürcüceye merakım var fakat sen bunu yazdığında Korece öğrenebilinecek kitap yoktu. Korece öğrenebilinecek doğru düzgün kitap şimdi var, fakat Gürcüce'ye gelirsek, konuşma kılavuzu sözlük dışında pek fazla kaynak yok, dilbilgisi kitabı hiç göremedim maalesef.

    YanıtlaSil